Mijn Loket

Uw pagina

Mijn Loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'Mijn Loket' logt u in met DigiD. Met DigiD laat u zien wie u bent. Meer informatie over DigiD vindt u op zwolle.nl via deze link: Met-DigiD-laat-u-zien-wie-u-bent. Heeft u nog geen Digid? Dan kunt u dit aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn Loket kunt regelen.

Persoonlijke gegevens

U staat net als iedere inwoner in de Basisregistratie Personen van de gemeente Zwolle. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u zelf invullen of wijzigen. Wilt u andere gegevens aanpassen? Neem dan contact op met de gemeente Zwolle.

Contacten

U kunt hier uw geregistreerde contacten met het Klant Contactcentrum van gemeente Zwolle zien.

Zaken

Bekijk online de producten en diensten die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Zwolle. U kunt:

  • de status bekijken van uw aanvraag of melding. Als u de functie 'Statusmelding' aanzet wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang via e-mail.
  • de documenten bekijken die u zelf of de gemeente heeft toegevoegd. U kunt ook zelf (veilig) documenten toevoegen via het upload-veld.

Opgeslagen formulieren

Formulieren die u bent gestart en met de knop ‘Opslaan en afsluiten’ hebt afgesloten worden bewaard. U kunt deze formulieren via dit menu openen, aanvullen en alsnog verzenden. Het formulier start altijd aan het begin maar u kunt via het menu aan de linkerzijde naar het gedeelte in het formulier gaan waar u met invullen was gestopt.

Uitkering

Bekijk online uw uitkeringsspecificaties of jaaropgave.